McDonalds för dummies!

Idag har jag vart i borås för att handla tyg. Inget mer med det.

Dock så måste man ju äta, och jag beslöt att göra de på ett McDonalds som ligger nära en av de tygaffärer jag besökte på min runda. sakt och gjort, jag gick in och beställde en McChicken. Cola och strips till den tack! 59 kronor, rena kapet! Men då händer det, när jag betalat står kassören och tittar på mig konstigt och så säger han något vilket jag inte hör. "Va?" "Jo jag har en tjuga" tycker jag att han säger. Och så tittar han på mig. Jag tittar på honom som om han vore den idiot han uppenbarligen är och funderar på vad fan karln försöker säga? Är han inte klok måntro? Och han ger mig samma blick, exakt samma blick. Och sen säger ha:, "Jo det kostar 59, men jag fick bara en tjuga." Och ni förstår poängen. Jag skäms, han får en hundring, och sen äter jag.
Men det finns ännu en poäng! När jag stog och tittade på honom, som om han vore en idiot, som om en tjuga minsann räckte till allt de hade därinne på donalds, som att jag inte för allt i världen kunde begripa att något därinne kunde kosta mer än tjugo kronor. Då måste han ha trott att jag var influgen, direkt från, ska vi säga 40-talet! Då en läskeblask kostade 25 öre och en biobiljett 1 krona. (fanns bio då?)
Men jag erkänner här och nu, att det är jag inte!
Det här är faktiskt den absolut första bilden som kommer upp om man googlar på mcdonalds. No kidding!
Det här är den första bilden som kommer upp om man googlar
på mcdonalds. no kidding!


Ni kommer att bli serverade en änn bättre mcDonaldshistoria imorgon!
Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla fettson

2011-07-25 @ 09:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0