Jo: Moneybrother

En av sveriges enligt mig kanske bästa musiker. Jag skriver kanske men menar eventuellt vad jag säger.
Dock har jag svårt för att lyssna på Anders Wendin hemma nerdunkad i min skinnfåtölj. Efter att ha sett honom live på Peace&Love så bleknar allt, då det är så han verkar göra sig bäst. Live alltså. Sen har han faktiskt en ganska oklanderlig stil. (Se Cafés nummer med honom på framsidan.) Jag kan rentav förstå folk som säger att han är snygg.
Så, nu har jag sagt massa snälla saker om honom så jag med gott samvete kan säga det jag vill ha sagt:
Är det verkligen bara jag som tycker att dom där tätsittande ögonen fullkomlligt lyser av DAMP?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0