Ja: Att slösurfa

Få når upp i min klass när det kommer till att slösurfa. Möjligtvis Johan, men få andra. När jag var sambo och inte särbo så tog jag varje tillfälle i akt till att slösurfa, såfort my var utanför dörren så satt jag där, slösurfandes.
Problemet är att man som särbo har de gamla vanorna i sig liksom, såfort my är utanför dörren så ssurfar jag, hela tiden. "Men nu är hon ju alltid utanför dörren eftersom hon inte bor med dig", säger ni nu. Och jag kan inte annat än att hålla med.
Därfrö slösurfar jag mer än någonsin, jag slösurfar bättre än någonsin och jag slösurfar mindre målinriktat än någon någonsin gjort! Jag kan kolla facebook säkert fyra gånger på fem minuter, aftonbladet tre gånger och freeride säkert sju, newschoolers två, swebikers en och mybestfriendismygrind en gång var tionde minut. Sen börjar det om!
Och vad vill jag säga med det här? Ingenting? Ingenting! För jag är även bra på att slöskriva, att babbla, tjata, gnata och hålla på, utan att egentliegn inte komma fram till något, alls. Och det har jag just gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0