Ja: Återigen, McDonalds!

Gårdagens händelse fick mig att tänka på en annan incident som hände på McDonalds för några år sen...
Jag gick kansk ei åttan och spelade således bandt för fullt, och rätt va det var så började en ny kille i laget, han var från nordmark och va en riktigt skogsmulle.
En dag när vi spelat match i karlstad så skulle vi genomföra det obligatoriska donaldsbesöket. Och då visade det sig, att den nya bandiförmågan, aldrig någonsin ätit på mcdonalds. I våra ögon var dett i princip det märkligaste vi varit med om! Han kunde lika gärna sagt att han va från mars, och vi hade inte blivit mer förvånade.
Då detta var hans jungfrutur på mcdonalds så viste han ju således inte vad han skulel köpa utan frågade oss om råd. Vi enades om att en big Mac och Co va det bästa valet! (ja, detta var på den tiden då en meny hette Co) Han beställde således en Big Mac och Co och på frågan "Dricka?" Så svarade han glatt: "JA!" och vände sig om till mig med ett flin och sa: "Får man de med?!"
På det stora hela skulle jag vilja konstatera att det var ett ovanligt lyckat första besök på McDonalds.
Slänger in samma bild som igår, bara för att jag gillar den så mycket!
Det här är faktiskt den absolut första bilden som kommer upp om man googlar på mcdonalds. No kidding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0