Jo: Jag känner hur det BRÄNNER inom mig



JAG KÄNNER INGEN ÅNGER JAG KÄNNER INGEN ÅNGER
Till alla er som sväljer ner eran hjärtmedicin med Red Bull, ni förstår vad jag menar.
MASKINEN med STYLE OF EYE
Känner hur det bränner ifrån tårna upp till hjärnan och hela vägen in från Tårnedalen ner till Värnamo, AH!
Jag är aslätt, en Red Bull, en riktig hjärtekrossare. Beatet låter som när någon spelar på en kastrull med sånt som man äter soppa med. Så ner på golvet bara rocka med, ta ett bloss. Släpp fångarna loss så dom som varit kopplade.

Det hänger kedjor och krokar från taket, slakthusstämning, jag roar mig i baren. Baby, du hör mig där på radion. Här har du technoviking och Conan Barbaren. Vi snackar portoguese, vi snackar bodyrock. Kommunikation med munnen, överkroppen kort och gott. Antar att vi redan rankas som kungar och alla vet att gangsters inte dansar dom buggar.

Här har du originalet alla kategorier, kolla honom i baren; kallas, kallas, hmm... Jag har det på tungan, vad var det du undra, mitt namn är Af-Af-Afasi!

Känner ingen ånger, nej jag känner ingen ånger. Jag känner hur det bränner inom mig.

Hela klubben bara bara bounce som en Luger-check!
Hela klubben bara bara bounce som en Luger-check!
Coola kids kan aldrig dö, men för mig kan dom göra ett undatag. Jag öppnar på munnen och domnar i gommen och känslan på klubben är underbar.

Jag spelar brännboll med 15 svenska känslor, är bränd som en nål i min hemstad. Seden dit jag kommer, rullar in i Berlin. Rullar sedeln till en rulle, resten fattar väl ni?
Ni andra får väl lov att fråga nån som säljer spliff, och jag lovar er ni kommer få ett sämre liv.

Så jag beställer en drink och jag beställer en liggande åtta med shottar och BAM jag är borta.
Nån sträcker fram en ruter knekt och ber mig skriva mitt telefonnummer men pennan är slut på bläck. Ristar på nån överarm med ljuset släckt och när man tänder ser det ut som någon skjutit e.

Så hela klubben bara bounce som en Luger-check! Hela klubben bara bounce som en Luger-check! Jag känner hur det bränner inom mig. Jag känner hur det bränner inom mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0