Jo: Den sura farbrorn inom mig is taking over!

Jag har en farbror inom mig. Han kryper ut då och då. Han är vresig och gillar mat som gamla människor gillar. Rotmos, dillkött och liknande rätter lockar fram honom.


Gott så, jag kan stå ut med att äta rotmos för att göra farbrorn inom mig klad och snell.

MEN! När han kommer ut så är han gnällig. Nu är det nämnda farbror skriver. Det är också denna farbror som kallat sig för plus-Sverker i tidigare inlägg.



Här är man vill vara miljövänlig och köper refillpaket och vad är tacken?! 100 gram i överskott, som inte får plats i paketet. Något som kan göra mig lycklig är när små, till synes triviala saker tycks passa perfekt.

Sen kommer det här och skär djupa fåror i mitt perfektionisthjärta.
Fuck you O'boy för detta. Bojkott om det inte hade varit så gott!

Kommentarer
Postat av: Jeppenator

Hyllengren! du gör mig glad!

fyhelvete vad rätt du har! hur många gånger har man inte svorit sig förbannad över att de blir oboy kvar i paketet fast man fyllt upp till toppen!



Ring sverker! här behöver det utredas

2009-03-30 @ 18:14:12
URL: http://www.freeride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0