Ja: Till Morgan Allings undsättning!

Okej, så här ligger det till:

Morgan Alling har numera varit med i Lets dance en massa fredagkvällar i rad, och jag har ännu inte hört någont tagit upp detta tydligen tabubelagda problem, så nu får jag väl lov att göra det. Jag tycker att Morgan verkar vara en mycket trevlig och sympatisk man, men jag får lov att göra det här för hans eget bästa.

Morgan Alling, din frisyr funkar absolut INTE! Du ser ut lite som en idiot , tyvärr, men det är sant!

För att förtydliga det hela bjuder jag på en bild på honom:


Hela frisyren är liksom en combover utan själva over, och det är knappast något som är direkt taget ur läroboken.

Lets dance är tänkt att vara ett familjeprogram, och jag tycker helt enkelt inte att Allings frisyr platsar i våra tv-soffor på fredagskvällarna. Den förmedlar helt enkelt inte en bild av omvärlden som jag tycker att nästa generation ska ta del av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0