Ja: Lookbook har spårat ur!

Jag vet inte hur många av er som är bekanta med lookbook.nu, inte alltför många skulle jag gissa på, det är i alla fall en sida dit folk som har en "passion för fashion" postar sina dagens outfit och får dem betygsatta av andra personer som har en "passion för fashion". Tumregeln är att ju konstigare din outfit är(stiligt med en twist funkar på män) och ju mer estetisk titel du har på dig själv (fashiondesigner, art studen, photographer torde vara de tre bästa) desto mer hype får du. Hype är alltså lookbooks betygsystem och varje hype är alltså en person som tycker du har en skön stil.

Men när jag denna morgon slösurfade in på lookbook hittade jag den här nissen:

Och ungefär här känner jag att det hela har liksom, tagit ett snedsteg. Ungefär...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ju mer unik den är, ju mer hypes! Och sen sätter du på dig en schysst outfit från 60-talet och stoppar en cigg i käften får du en del hypes också. ;)

2009-03-03 @ 23:04:12
Postat av: Jocke med kniven

han ser ut som en irländsk fredrik wikingsson

2009-03-08 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0