Jo: Bilddagbokens wackighet

Hejåhå!

Nu har det vart ett massivt stillestånd, men jag satt nyss och läste på Linda Rosings blogg och jag måste säga att den inspirerade mig fullständigt, så jag river iväg ett inlägg så får vi se var det slutar.


Bilddagboken. Ett under, för att inte säga monstrum bestående av diverse bilder på allt från hundar till katter. Under ett besök på denna sajt kan man skicka upp sina senast fotade bilder tagna med webcamen samt suddiga bilder tagna på fest.

Helst så ska man ladda upp 45 bilder i stöten av tidigare nämnda festvariant. På dessa bilder kan vilken random-människa som helst vara och sen så bara orkar man bara inte skriva en vettig förklaring till bilden.

Anyhows; häromdagarna så fick jag ett privat medelande från en flicka född 1994 som försökte att ta bilddagbokens funktion till nästa nivå:


För er som är lomhörda i ögonen eller bara tröga:
kreeus 06 feb, 17:44

"Hej! Jag undrar en sak, jag oh en kompis vi går på lundsberg och vi behöver verkligen krök, du kanske inte har något?/ Josephine & Anna "

Hon försöker alltså scora alkohol hos mig, som är för henne är helt okänd person. Maken till dumhet har då aldrig skådats!

Tänk om hon hade skrivit till en våldtäcktsman!?
-Det hade ju varit öppet mål för denne i så fall!

Och svaret är förstås Nej, jag köper inte ut. Jag är 19!

Kommentarer
Postat av: .

För det första: Om du tog det seriöst så vet jag inte vad jag ska säga. Det var minst sagt seriöst.

För det andra: så var det en grej som vi testade

För det tredje: Varför lägger du ut det på din blogg? Där du skapar en bild som inte finns

2009-02-12 @ 16:17:00
URL: http://metrobloggen.se/kreeus
Postat av: Hästfest

För det tredje: Varför lägger du ut det på din blogg? Där du skapar en bild som inte finns



Printscreen is your friend

2009-02-18 @ 23:46:58
Postat av: Jomark

HAHAHAHAHHA



Hästfest :P

2009-02-21 @ 21:32:58
URL: http://jomarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0