Jo: Ryssland; level 80 wackness

"Efter den ryska dopningsskandalen har svenska skidskyttar och skidledare fått ta emot dödshot. Bland annat fick Mattias Nilsson ta emot flera mejl sedan han fördömt ryssarna. ”Hoppas du dör i cancer din jävel”, stod det i ett av mejlen."

Saxat från Aftonbladet.

Nu är jag inte killen med kollen när det kommer till sport. Eller politik. Dock vet jag a whole lot 'bout bein' wack!

Och nog fan känns Ryssland lite som Europas mentalsjuka fosterbror som ingen vill krama på släktträffen?



Nu ska vi väll kanske inte dra alla över en kam bara för att det råkar sitta nån inavlad alkolist med internet som kan dra iväg några illa formulerade hot. Men att det ens finns det gör mig förundrad.



Om det nu skulle va några gangsters som skrev de där hoten från början så vet ni antagligen var jag är på väg. Fötterna i cement. Botten av Skillerälven.

PZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0