Ja: Världens tråkigaste läsare?

Har vi verkligen den tråkigaste läsarkretsen söder om polcirkeln? När jag skrev inlägget om mitt hår så trodde jag att i princip all askulle säga att jag skulle skaffa hårdrockslångt hår, eller eventuellt raka av allt ihopa (utom My förstås da) Men sa var ICKE(!) fallet, nej ni vill att jag ska tråka mig med samma gamla vanliga frisyr, så hädanefter ska jag bara skriva tråkiga saker.

Aa ida har ja typ jobbat lite å sådär, sen har ja handlat å fixat lite å sådär. Men assa guud va roligt att daniel å viktoria äntligen är förlovade, assa de ä så kul tycker ja. Asså vad tycker alla ni om det där? De vore askul å veta...(eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0