Ja: Livet som bloggare, särbo, drägg osv.

Dett är just nu läget:
Jag är särbo då my bestämt sig för att flytta till karlstad för att slippa åka buss varje dag.
Detta betyder således:

-Att lägenheten inte komme ratt städas alls lika ofta.
-Att jag kommer ha sanslöst mycket kläder liggandes. Kläder som jag använt, men de är inte smutsiga, utan jag har tänkt använda dem igen innan jag tvättar dem. Men de är ju använda, så jag kan ju knappast lägga in dem bland de rena kläderna, för de är ju inte rena! Problemet förut har alltså varit att my INTE vill ha massa semirena kläder liggandes på soffan, där jag så fint lagt dem. Men då  både my och soffan försvunnit till karlstad så kan jag nu lägga mina kläder var jag vill, och i vilken kvantitet jag vill. Jag funderar på att lägga dem på nåt ställe som jag vet kulle stära henne något fruktansvärt, på matbordet tillexempel! Fast jag kommer ju givetvis att ta bort dem när hon hälsar på!
-Att jag helt plötsligt har så jäkla lite att stå i, så jag kan lika gärna börja blogga lite igen, så det tänker jag göra!

Har vi en deal?

Kommentarer
Postat av: Random snubbe

Jaaaaaaaaaaaaaa! Jag är aktiv läsare, inte så kul att vara aktivläsare när bloggarn är inaktiv:)

2009-08-31 @ 18:23:57
Postat av: nej åh neeeeeeeeeej

sorligt att du flyttar Jacob. Du är så söt, jag blir alltid glad när jag ser dig cykla på din fina lilla gröna cykel. Va ska jag ta mig till nu när du lämnar filipstad? va va va?!!

2009-09-01 @ 22:03:32
Postat av: jacob

Som en vis man en gång sa: "då my bestämt sig för att flytta till karlstad"..



Jag bor alltså kvar och kommer glädja dig med min cykel ett tag till!

2009-09-01 @ 23:57:55
URL: http://jayjoy.blogg.se/
Postat av: jaaaa

läste fel! såg bara flytta till karlstad för att slippa åka buss och då sprack det! Men nu är glad som få

2009-09-02 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0