Ja: Susan Boyle, varför vet jag vem hon är?

Det mest meningslösa namnet som någonsin etsat sig fast på mitt minne borde vara (trumvirvel) SUSAN BOYLE!!

Vad gör hon i min hjärna? Vad?

Hon är enbart en Paul Pott- wannabe (inte diktatorn, lär dig googla människa!!!) av gigantiska mått. Hon skulle till och med kunna vara framavlad av Simon Cowell enbart för att fylla talangtomrummet som uppstått efter Paul Pott.

Och jag gillar det inte.

Varför har jag istället inte lagt något vettigt namn på minnet, en nobelpristagare tillexempel, de vore väl flott!
Att kunna rycka fram nobelpristagaren i litteratur 1986, eller kemi 1943, för upptäckten av något snitsigt, som citronsyracykeln tillexempel.

Men istället så rycker jag fram Susan Boyle ur förrådet!

"Ni vet hon som va gammal och oskuld, å sjöng så bra i engelska talang 2009! Inte?" Och så verkar jag vara en idiot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0