Jo: Vi provar igen.

Fyfan. Nu har det blivit ett stort glapp igen i vårat bloggande. Anledningen är att vi inte fått våra surt förvärvade slantar som skulle kommit genom reklamen. Jag blir så svett på oseriösa företag som inte förstår att vi verkligen behöver de där pengarna, annars kommer vi aldrig att uppnå världsherravälde.

Jaja, jag gör ett försök att missförstå vad en blogg är och tro att det är någon slags internetdagbok där allt som är oviktigt skrivs ner från min vardag:

Jag sitter och lyssnar på Danger.<3 Det är så bra ! Älska Danger!!!!!!!
Idag gjorde jag samhälls prov det gick bajs. Kollade på Jon Olsson på SVT nyss också. Det var bra. Snart ska jag sova. *Gäspar som en dromedar*

Puzz!
(Kanske för mycket..?)


Okej, allvarligt. Inte nog med att det är tråkigt att läsa sån här smörja, jag är dålig på att skriva det.

Nåväl. Det sägs att det vankas student också. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska önska mig. Det jag vet är att jag inte vill ha Lasse Åhberg-glas.

Annars kan folk nog skicka på med vad som helst. Kanske en schysst kamera så jag kan lägga upp coola posebilder på mig i nått coolt/genomskinligt/avslöjande plagg.

Men vi får se. Som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0