Jo: En hederlig omgång av "Jag har aldrig"

Okej, jag har aldrig varit ett fan av den här leken. Kanske för att jag bara lekt den en gång och då inte fattade tjusningen direkt.

Hursomhelst, reglerna som jag har fattat det är: Man säger; jag har "aldrig" och sedan något i stil med "kissat i en burk med jordnötsmör". Om deltagarna i leken då gjort detta så ska de ta en klunk ur diverse alkoholhaltig dryck.

Då kanske ni säger "man kan ha roligt utan alkohol". Och Ja, det kan man. Men inte om man måste leka "Jag har aldrig". Då hoppas man att man fått tag i urskogarnas värsta finkel-HB så man blir blind, döv och eventuellt drabbas av lite död för att slippa. Nu har vi inte roligt!


Vidare om man då aldrig kissade i den där burken med jordnötsmör så slipper man undan blindheten för stunden.

Okej. Vi skiter i alkoholen i min variant och istället kan ni kila iväg och hämta en tub spraygrädde att byta ut spriten mot. Någon måste ju nån komma ihåg det min briljanta jag har aldrig, aight!?



Jag har aldrig:

Köpt en farfars-tröja från Cheap Monday
Okej, jag var sugen på grädde. Men det har jag gjort idag iallafall.
image162
Så ser den ut. Tänk bort det röda skägget och i den tröjan istället MIG!

Nästa!
Jag har aldrig:
Simmat i folks avföring med en miniubåt.
image163

Har ni gjort det så har ni faan förtjänat grädden. Seså sug i er, så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0