Ja: Stressigt?

Ursprungligen hade jag planerat en särdeles stressig kvällskrök hemma i mitt mansion. Då betygen ska vara satta imorgon har vår eminente fysiklärare tommy både planerat in en projektredovisning samt att vi ska lämnain ett arbete. Men då jag på ett närmast magiskt sätt lyckades peta ihop det mycket bristfälligt på skoltid så kan jag alltså utan problem motivera mig en slapp kväll istället. Lite märkligt kan tyckas, men man börjar ju inte riva upp och möblera om i något som är färdigt! Eller hur? Jag tänkte avsluta med en bild på ett slappt googlat djur, något jag vanligtvis skulle känna en stark avsky mot, men denna hund går inte att bli arg på, när han ligger där, så avslappnad, så rofylld, likt yoga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0