Ja: Countdown(fast åt fel håll)

Vad kan vara bättre än en liten countdown tills det kommer ett riktigt bra inlägg kommer, något min gode vän får stå för. Fast dett blir istället en uppräkning, helt enkelt för att jag tycker att det är roligare, och det blir en uppräckning i tshirtstorlekar.. Jag lovar att jag kan räkna längre än någon annan...

Något jag lärt mig av det hela är hur svårt det är att posa på så många bilder...

here we go:

S
image155

M
image154

L
image156

XL
image157

2XL
image158

3XL
image159

4XL
image160

5XL
image161

Och där tar det tyvärr slut, men de får räcka ändå!

Kommentarer
Postat av: my

du får inte flytta in hos mig med de där, seriöst alltså!

2008-05-22 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0