Ja: Att boosta besökarantalet(naket)

I princip alla som skriver blogg vill ju ha många besökare. Och det finns egentligen bara ett bra sätt att boosta antalet besökare: porriga bilder! Japp thats right! Jag ska nu bevisa för er att det inte är några problem alls:

Som ex. ska vi ta min före detta klasskamrats blogg natnat.blogg.se(tack för att jag får något att blogga om förresten!), och här råkar jag ha hennes besökarstatistik:


som ni ser så låg hon 19e och 20e på ca 16-17-18 besökare, inte alltför smickrande. Men vad händer den 21a? Kurvan går lite uppåt, och varför? Jo porriga bilder!

kl 23.05 händer det, lite porriga bilder uppladdas och dagen efter spryder sig ryktet och hon hamnar på ståtliga 80 läsare! Antalet läsare har således femdubblats!

Sammanfattningsvis en alldeles utmärkt strategi!

Alltså kan ni vänta er ett gäng nakebilder någon gång snart!

Kommentarer
Postat av: natta

heh men hur fick du reda på hur många besöka jag har.. jag har inte haft så lite besökare innan! jag låg på ca 25 (den blåa linjen) nu har jag ca 30-40.. ?

2008-05-30 @ 21:02:45
URL: http://natnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0