Jo: Milf

Istället för att ägna mig åt youtube-filmer så ska jag idag va den som skänker djup och filosofi till dagens blogg.


Förresten, jag bloggar också på morgonen ? likt den där burger king-burgaren, också cool!

Alltså så här gick det till från början.

Redan sen nått år tillbaka så har några vänner och jag nästan "tävlat" om vem som såg den

Apsnyggaste Milf:en. Helst ska hon va så gammal som möjligt och ändå anses som snygg.

Något som nu i förlägningen framkallat känslan; det hela gått över styr. Det borde va roligare

Att kolla kvinnor i min egen ålder, men icke. Det är det som är wack! Det är ibland roligare att

Kolla Milfs...


Detta är ju inget som händer hela tiden men det är en olustig känsla när man kommer på sig själv.

image3
Innnan ni dömer mig, ha i åtanke att denna kvinna fyller 50(!) i november!
Då tänker ni antagligen lite som jag...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

2008-03-19 @ 08:29:08
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Laura

Vad har du för grund till att påsta att speedway är bara för amatörer och kriminella? Att dra alla över en kam är skamligt gjort. Så nu är jag nyfiken, vad har du att säga till ditt försvar?

2008-03-19 @ 08:37:15
URL: http://supahstah.blogg.se
Postat av: µ

Vem är hon? Fast jag gillar filfs mer om jag ska va ärlig...

2008-03-19 @ 09:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0