Jo: Körkort!

Straight outta tightsen så kan jag klargöra: Jag fick mig ett körkort!

För att göra som alla andra bloggare kan jag fråga - Visst är det skönt att ta körkort?

Utan vidare betänketid: -Jaa, det duger!

Skönaste känslan sen skivat bröd faktiskt. Men om man ska se det ur flera perspektiv så är det också fantastiskt och extravagant att ligga inne med ett.

Nu sitter jag och njuter av tillvaron likt Steffo Törnqvist, den där liraren som bara dricker vin och njuter av livet. Brevid har jag ingen nyuppkorkad flaska Chardonney men likväl Dangers Liveset att insupa. För er som missat honom finns det länk på www.arvikafestivalen.se

Förresten så står snön som spön i backen på min bakgård. Visst är det härligt med snö?

(jag älskar retoriska frågor om meningsfulla saker!(behövde det tilläggas?))

Kommentarer
Postat av: Carl

GRAAAAAAATIS!!!!!!!!!

2008-03-18 @ 18:33:53
Postat av: Marit

GRATTIS. Själv e jag en looser, 29 bast o inget kort. Blääää... måste ta tag i det !

2008-03-18 @ 19:22:21
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: µ

Fråga ett: ja, det är skönt
Fråga zwei: nej, inte i mars

2008-03-19 @ 07:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0