Ja: Tom och jerry, vem ska man hålla på?

En av de djupare frågorna som tål att diskuteras på diverse kafferaster torde vara:
vem ska man hålla på egentligen? Tom eller Jerry?

Jag har alltid satsat mina pengar på Jerry, men för ett tag sen så släppte en av mina goda vänner den stora bomben, han höll på Tom! Vi har ju självklart inte haft någon kontakt efter detta.

Så vem är det egentligen meningen att man ska hålla på. Och säger det något om oss som personer om vi håller på Tom eller jerry? Djupa frågor, men kanske inte lika djupa svar..image44

Kommentarer
Postat av: camara

hahaaa :D ja har alltid hållt på jerry & d tänker ja fortsätta med ;D

2008-03-25 @ 19:21:56
URL: http://camara.blogg.se
Postat av: Maria

haha precis som jag vill ha den :P

2008-03-25 @ 20:16:50
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: elin

detta är korkat! man håller självklart på tom's ägare som man aldrig ser ansiktet på!

2008-03-27 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0