Ja: Att njuta av andras missnöje

Jag ska nu berätta en liten intressant historia om när jag och min flickvän var på bio för några veckor sen. Filmen som skulle beskådas var den omtalad "No country for old men". Som man utan större problem kan lista ut så har en film som fått flera oscar osv med ganska stor säkerhet ett konstigt slut, så även den här filmen. Men det är inte det roliga, utan det roliga är folks besvikna reaktioner när filmen är slut, man hör att de förvånat säger "men?", suckar lite och går sedan grymtande ut från biosalongen. Själv sitter jag dock och njuter av skådespelet, av någon anledning så blir jag alldeles varm i hjärtat av deras besvikna grymtande.

Jag är grym!
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0