Jo: nära ögat!

Idag höll jag på att bli vuxen. Eller iallafall lillgammal. Jag kan gå manchesterbrallor, dricka kaffe och äta så många jävla finska pinnar jag vill utan att va lillgammal. Men nu gick jag nästan över gränsen då jag höll på att sälja min själ och gå med på facebook.


Turligt nog undkom jag med nöd och näppe. Anledningen till att jag inte gillar facebook innan jag ens provat det är att det känns så vuxet. Så menlöst och mainstream. Just att det är mainstream kanske är dess styrka men jag är inte redo!


Stilmässigt snedsteg och fullkomligt underbar i en massiv symbios.

Istället visar jag upp min söta ryggsäck som jag kommit över. Känns så hösten 2008! Den tar mig tillbaks till ruta ett när det kommer till att vara lillgammal. Tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0