Jo: le night dominator

Jag orkar inte dryga eller va sur på nått nu. Det är ett mycket krävande jobb att vara bloggare. Istället slänger jag upp en bra låt från youtube... Trodde jag. Nu visar det sig att jag är sämst och hela bloggkonceptet håller på att gå åt helvete. Det går inte att skicka upp videoklipp.


Det är alltså blogg.se som blir dagens hatobjekt. Usch och tvi!

Okej, skitsamma.  Ni som orkar kommer att bli rikligt belönade! http://www.youtube.com/watch?v=4DUqub00_Ww          <<<< Högteknologisk ickelänk som för er dit näsan pekar!<<<<

Avslutningsvis vill jag ge er förhoppningar om ett reportage om statussymbolen nummer 1. Klockan. En diger klocksamling från bloggredaktionen kommer antagligen att visas upp och eventuellt på vaga bevekelsegrunder hyllas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0