Jo: Good girl gone bad?

Jag satt och kollade på MTV häromdagen. Varken Madonna eller Depeche mode spelades. Dock spelades Rihannas nya singel "Disturbia".

Något som slog mig när jag såg denna var att den kvinnan har:

En stor panna/ högt hårfäste

En kinky klädstil

Om vi börjar vid genombrottet med "Pon de replay" så framställdes hon som en söt surftjej från nån karibisk ö. Så långt köper jag allt i marknadsföringen. Söt tjej + lite kläder + eventuell sång = pengar.


Sen höll hon på så ett tag för att sedan bli tråkig. Så en extreme deutsch makeover tar vid. Hon får lite latex, ett par porriga strumpbyxor och en page.


Men nu har hon verkligen kommit ut på allvar i senaste videon. Den tyska makeovern har flippat totalt!



Jag säger inte att ni ska lyssna på låten, ni får gärna stänga av ljudet. Men snälla! Kolla hur kinky hon är. (och hårfästet, icke att förglömma)

Visst har jag reflekterat över att hennes skiva heter Good girl gone bad. Men nu har nått gått snett. Med ett dylikt stilbyte borde den heta Good girl gone BDSM!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hejsan!

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer).

Kram

2008-08-28 @ 19:39:55
URL: http://baarahon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0