Jo: Go ballistic

Jag har funderat lite på vad detta uttryck. Och som med allt annat så har google svaret: "To become very angry or irrational."

Anledningen till att jag väljer att delge er denna information är den ytterst bisarra video som jag hittade i landet vid namn Youtube.


Detta kan vara det otäckaste filmklipp jag någonsin sett. Ett gäng tillsynes snälla dvärgar som partajar. Det flippar ur lite. Lite väl. Lite väl mycket. Först är det roligt, men sen vet jag inte vad det är.

Var är världen på väg, när man fortfarande kan bli förundrad över saker man sett på internet?!

En sak är säker, de uppträder irrationellt. Som fan!

Kommentarer
Postat av: Carl

Ey! There called little people!

2008-08-29 @ 17:04:45
URL: http://ghurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0