Ja: Torftigt

Jag är numera i huvfudstaden och befinner mig absolut inte vid min egen dator, alltså blir det inga bilder, vilket är lite torftigt. Men jag kan konstatera:

Jag är tillbaka, minst sagt. Och med mig från Turkiet har jag:
- En öroninflamation
- 2 kubik svett
- Inga souvernirer

Japp, det är sant, inte en enda souvernir, my har prackat på sig lite, men icke jag!
För övrigt så v ar det inte helt lätt att hitta den mest turistiga turisten, men en sak kan jag i alla fall konstatera, det är numera ännu lättare att skilja urskilja oss från turistmängden, den alldeles utomordentliga uppfinningen: Foppatoffeln!
Alla har foppatofflor, minst sagt.


Och sen måste jag ta upp det här med att folk säger typ att de är så fattiga i turkiet och de har lägre levnadsstandard än oss, men där kan jag inte hålla med, typ alla går ju runt i typ värsta märkesgrejjerna, typ ed hardy, billabong, dolce gabbana å replay. Sånt har ju inte ens jag råd med.

Kommentarer
Postat av: mickis

Hört talas om fejk märken? :)

2008-08-21 @ 09:17:01
URL: http://mikaelaslilla.blogg.se/
Postat av: µ

jag lovar, det var inte fake! det påstod säljarna iaf

2008-08-21 @ 18:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0