Ja: Snål som en hest och aningen alternativ

Japp, idag har jag blivigt lite lite coolare. Jag har nämligen köpt en skateboard! väldigt coolt, väldigt extremt och lagom alternativt!


jag har också upptäckt hur hemskt det är att vara snål. Inte för att jag inte unnade mig brädan utan för hur dåligt jag mår när det blir repor i den. Jag vill bara ställa den i rummet och aldrig mer åka på den. Så illa är det.
Det är tillochmed så illa att jag inte tcker att det är roligt att åka på den, jag tänker bara på hur ljudet när trät skrapar mot asfalten. Hemskt!


Idag var också min första dag på KTH. Mina förväntningar var lågt ställda och jag förväntade mig att fördelningen på klassen skulle se ut så här:

30% Brats
50% Nördar
20% Vanligt folk

Men i själva verket såg fördelningen ut såhär:

20% Brats
20% Nördar
60% Vanligt folk

Alltså en helt klart positiv överraskning!


Då det här inlägget inte va speciellt roligt eller läsvärt överhuvudtaget så tänkte jag skojja till det lite på slutet såhär, och ja gör det med hjälp av en bild på en lök!

Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0