Jo: Vara bra på saker

Idag kom jag till insikt om sak jag grunnat länge på.

På engelskan fick vi i uppgift att göra en presentation om nått man är bra på.

Jag kom på att: Jag är hyffsad på saker som är helt jävla omöjliga att tjäna pengar på. Frisbee ultimate och Fotbollsbrännboll var två av de aktiviteter som fick mig att inse detta, medan jag är minst sagt medioker när det kommer till sporter som fotboll och skidor. (Sånt som faktiskt kan va coolt att va bra på också.)

Antar att jag får starta nån slags proffsliga för fotbollsbrännboll där sponsorpengarna rullar in. Eller skaffa ett riktigt jobb kanske är enklare?

image69
Där dom stora pengarna finns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0