Jo: Sånt jag skäms för

Eftersom denna fina kategori skapats så kan jag passa på att dela med mig av följande fakta:

Jag stör mig på tjocka barn som läspar. Jag vet inte varifrån det kommer eller när jag började med det. Att det just ska vara tjocka barn vet jag inte heller varför. Det kunde lika gärna varit undernärda prepubertala shemales, men nu föll tyvärr lotten på tjocka barn.
image97
Läspare?

Del 2 i det jag stör mig på innefattar det överartikulerade paret på P3, Johan Hilton och Henrik Torehammar. Det roliga sambandet mellan dessa två är just att de är ett par. Jag tror inte alls att deras homosexualitet har något att göra med just deras uttal men det är något som jag gått och tänkt på. Det jag menar med överartikulerad är att de vill så gärna få det att låta som bra engelska men det blir något i stil med när min far ska säga något tufft på engelska. Svenskan slår igenom. Och det skiter sig.

Jag skäms som sagt för att jag tycker så här men det var skönt att ventilera för att se om jag är den enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0