Jo: Madonna

Sitter och lyssnar på Madonnas nya skiva Hard Candy.

Föga förvånande så är jag hitills måttligt imponerad. Jag har aldrig förstått hennes storhet. Recensenter och liknande öser lovord över henne och menar att det "bara finns en som Madonna".

Detta är ett argument som jag kan köpa. (Trots att det borde finnas folk som borde kunna yla bitarna bättre än henne) Jag kan också finna mig i att folk tycker att hon är tight för att närma sig 50-strecket. Men kvinna! Snälla, sluta klä dig i kinky baddräkter, jag är tveksam att nån är intresserad.

Med tanke på att hon har gjort skivan tillsammans med Justin Timberlake, Timbaland och The Neptunes bland annat så är jag förvånad över att den inte är klämmigare so far.

Men det kanske tar ett tag att komma in i. Jag är villig att ge det en chans. Slutbetyg 3/5 (Oj, nu började Kanye West och riva av en rad! Det tar sig!)


Inte bara klämmigast hitills utan ger också en bild av hur kinky hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0