Jo: Att vara fylld av tomhet

Rubriken är tyvärr inte så emotionell som den först kan verka. Jag är inte deprimerad eller sugen på att rocka lite My Chemical Romance.

Nej, sanningen är den att jag finner mig själv sittandes halvt dregglandes framför datorn, trött och jävlig. Jag försöker känna om jag är hungrig, sugen på att göra något, besöka nån speciell hemsida eller om jag är extra arg på någonting.

Dock är finns det inte nånting som jag tycker verkar jobbigt eller nått. Just nu känns det gött att bara sitta och vara lealös.

Om en låt skulle ackompagnera mig nu så skulle det vara nån klämmig bit med James Blunt. Den killen vet hur man får folk att sluta bry sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0