Ja: Ursäkta vårt horande!

Ursäkta för att jag(vi) horar så som vi nu har gjort! (alltså lägger upp skit bara för att försöka hamna på mest aktiva) Men vi är ju långt ifrån de enda som horar på det här viset. ALLA och jag menar ALLA på mest aktiva horar precis lik a mycket, om inte mer. Men medans de skriver att de gillar muffins så lägger vi upp ett antal olika bilder på tjocka gubbkändisar, vilket enligt mig är mycket bättre...

Men försök att ha lite förståelse för detta, och försök också att använda vår fina kalender för på bloggen finns finns 100% intressant läsning om man bara skrollar förbi de tjocka gubbkändisarna...

Kommentarer
Postat av: The Lady

Hahaha, då verkar det här vara något man borde följa:P

2008-04-05 @ 19:26:10
URL: http://TheLady.blogg.se
Postat av: Sanne

Det känns ju som att man hade kunnat hora på ett bättre, lite mer varierande sätt. Men efter att ha scrollat ner lite och sett en ny bild på honom i varje inlägg så blev det lite komiskt till slut.. ^^
(det kanske märks att jag är trött och lättroad för tillfället)

2008-04-05 @ 19:31:08
URL: http://silkespapper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0