Ja: Rent hus?

Är det bara jag som mår lite smådåligt när jag tittar på rent hus? Inte för att jag tycker att det är sktigt eller att de hittar massa larver och grejer i deras hus/lägenheter... Nej, mitt illamående beror delvis på att jag återupplever säker 10 års förmaningar från min mor om att torka av spisen och städa rummet(inklusive dammsuga under sängen). Men Detta bidrar dock bara till en ytters liten del av illamåendet, den stora delen beror på att folk inte fattar att man måste städa toaletten, och att man kanske borde ha en papperskorg, och att man kanske inte ska kissa på golvet... Jag menar de är ju i alla fall vuxna människor som inte förstår de mest uppenbara av alla saker... märkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0