Ja: Paul Potts

Välkommna till första inlägget i "Saker vi skäms för"! Jag tänkte inleda med en riktigt pinsam en, nämligen Paul Potts. Det finns nämligen få tillfällen då jag skäms så mycket som när jag tittar på youtubeklippet nedan, då Paul Potts liksom slår underifrån och sjunger som en häst... Det jobbiga med det hela är alltså att det verkligen värmer i hjärtat på mig och att jag nästan får en tår i ögat när jag tittar på filmen, vilket såklart inte är bra för min manlighet!

Nej jag önskar jag vore lite mer cynisk, så jag kunde se något riktigt ont i den här videon, men jag kan bara inte!

Kommentarer
Postat av: walla

finns inget ont att säga, han är en otrolig sångare med en enorm styrka i rösten. that's it..

2008-04-02 @ 23:04:24
Postat av: eric

han är inte så söt dock

2008-04-05 @ 23:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0