Jo: Inte rättvist

Andreas Kleerup har ju blivit stor på nått vis tack vare singeln "With Every Heartbeat" tillsammans med Robyn. Det är inte så att jag inte unnar denna fettstripiga man framgången. Det var säkert ett kukigt jobb att sitta och mixtra fram de där "melankoliska" bitarna på laptopen.

MEN! Nu kommer mennet! Härom veckan såg jag i nån tidning hur han och nån tjej vid namn Elsa Hosk dejtade. Elsa Hosk är en 19-årig supermodell med märken som Dior, Guess, Dolce & Gabbana, Vagabond, Tiger och Fornarina på meritlistan. De utnämndes då i denna tidning som ett hett par.

19-årig supermodell, hett?
-Ja!

36-årig svettlök, hett?
-Nja!

Alltså, förtjänar Kleerup henne? För att han släppt en skiva med nån enstaka hit på så får han helt plötsligt en tjej som utan tvivel spelar i en helt annan liga. För att inte säga galax eller universum.

Bitterheten skälver i kroppen på mig.
        Nåväl, nu ska jag skaffa Fruity Loops till datorn, göra egna låtar och bli producent. Väl mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0